fbpx

Groepsuitje of uitje met het gezin? Klik hier voor Thuis uitjes!

Maatregelen rondom het Coronavirus

Beste bezoeker van Uitjes en Eten,

In deze situatie worden alle partijen getroffen door het Coronavirus en vragen wij om jullie begrip in deze situatie. Het Coronavirus leidt tot een aantal ongewone situaties die wij hieronder verder toelichten.

1. We willen graag een aanvraag/ reservering doen, maar twijfelen door de Corona perikelen?

Hiervoor zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. We zullen ons in overleg echter flexibel opstellen. Mocht het uitje uiteindelijk niet doorgaan, vanwege het Coronavirus, dan kunnen jullie het uitje kosteloos verplaatsen. Willen jullie informatie over een activiteit of twijfelen jullie betreffende een uitje? Bel of mail ons even. We geven jullie graag meer informatie.

2. Jullie boeking vindt plaats vóór dinsdag 28 april 2020 en kan niet doorgaan, wat nu?

In overleg verplaatsen wij het uitje kosteloos naar een later moment. Wij begrijpen dat jullie niet meteen een nieuwe datum in gedachten hebben en wachten dan ook geduldig op een nieuwe voorkeursdatum.

3. Jullie hebben na dinsdag 28 april 2020 een uitje, maar weten niet of jullie het nog door willen laten gaan. Wat nu?

Wij hanteren hiervoor onze algemene voorwaarden. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, in de maatregelen omtrent Corona, dan tonen wij begrip voor de nieuw ontstane situatie. In dat geval passen wij ons aan op deze nieuwe situatie en anticiperen wij hierop.

4. Wij hebben een aanbetalingsfactuur betaald, maar willen het uitje (dat voor 28 april 2020 plaatsvindt) annuleren. Wat zijn de gevolgen?

In overleg verplaatsen wij het uitje kosteloos naar een later moment. Willen jullie het uitje definitief annuleren dan krijgen jullie van ons, per e-mail, een voucher (Uitjesbon) toegestuurd. Jullie kunnen het uitje later dit jaar óf volgend jaar laten plaatsvinden. De voucher is geldig tot 1 juni 2021. De aanbetaling wordt uiteraard in mindering gebracht op de eindfactuur.

5. Wij hebben géén aanbetalingsfactuur betaald, maar willen het uitje (dat voor 28 april 2020 plaatsvindt) annuleren. Wat zijn de gevolgen?

In overleg verplaatsen wij het uitje kosteloos naar een later moment. Willen jullie het uitje toch annuleren dan vragen wij voor de onkosten en werkzaamheden, die wij hebben verricht voor jullie reservering, 10% annuleringskosten. Dit is afwijkend van onze algemene voorwaarden. Jullie ontvangen binnen 3 werkdagen de annuleringsfactuur. We hopen op jullie begrip in deze uitzonderlijke situatie.

Willen jullie toch het uitje verplaatsen dan worden de 10% annuleringskosten uiteraard in mindering gebracht op de eindfactuur.

Als we in rustiger vaarwater zijn gekomen dan hebben wij graag weer contact met elkaar. We kunnen het uitje dan her-inplannen. Willen jullie meteen een nieuwe datum plannen? Dat kan natuurlijk! Neem dan meteen contact met ons op.

Wij hopen jullie graag weer in goede gezondheid later in het jaar te mogen begroeten.

Team Uitjes en Eten

logo uitjes en eten

Evenementenbureau Uitjes en Eten B.V.
Kosterij 5a
1721 PN Broek op Langedijk


Heb je een vraag? Stuur gerust een e-mail naar
info@uitjeseneten.nl of bel 088 800 8400


 Volg ons op Facebook!

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van onze uitjes? Schrijf je in voor de nieuwsbrief:

Inschrijven nieuwsbrief

Sluiten

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt

Meer weten
Scroll naar boven